1. hod: 08:00 - 08:45
2. hod: 08:55 - 09:40
3. hod: 09:55 - 10:40
4. hod: 10:55 - 11:40
5. hod: 11:50 - 12:35
Povinné údaje
Povinně zveřejňované informace vyplývající ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, členěné podle vyhlášky 442/2006 Sb., kterou se stanoví struktura informací.
1. Oficiální název
- Základní škola Praha 5 - Košíře, Nepomucká 1/139, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Škola je založena jako příspěvková organizace, zřizovatelem je Městská část Praha 5, náměstí 14. října 4, 150 22 Praha 5 (web zřizovatele). Organizace uskutečňuje základní vzdělávání, zájmové vzdělávání a poskytuje služby školního stravování.
Základní škola Praha 5 – Košíře, Nepomucká 1/139, příspěvková organizace sdružuje a vykonává činnost:
- základní školy: IZO 102 385 467
- školní družiny: IZO 112 400 299
- školní jídelny: IZO 112 400 302
3. Organizační struktura
- Základní škola Praha 5 - Košíře, Nepomucká 1/139, příspěvková organizace
- Školní družina
- Školní jídelna
- Škola má 4 pracoviště:
- hlavní budova v ulici Nepomucká č. p. 139, č. o. 1, Praha 5
v budově jsou umístěny třídy 1. a 2. stupně ZŠ, tělocvična, kancelář vedení školy, kancelář hospodářky školy, výdejna obědů - odloučené pracoviště v ulici Beníškové č. p. 1258, č. o. 1, Praha 5
v budově jsou umístěny třídy 1. stupně ZŠ, školní družina, kancelář hospodářky školní jídelny, školní jídelna - odloučené pracoviště v ulici Zahradníčkova č. p. 1118, č. o. 2, Praha 5
- v budově jsou umístěny třídy 1. stupně ZŠ, školní družina, výdejna obědů
- malá tělocvična v ulici Naskové, Praha 5
- hlavní budova v ulici Nepomucká č. p. 139, č. o. 1, Praha 5
4. Kontaktní spojení
a) Poštovní adresa
- Základní škola Praha 5 - Košíře, Nepomucká 1/139, příspěvková organizace
Nepomucká 1/139
150 00 Praha 5
b) Adresa pro osobní návštěvu
- Hlavní budova: Nepomucká 1/139, Praha 5
- Odloučené pracoviště: Beníškové 1/1258, Praha 5
c) Úřední hodiny
- pondělí – pátek
7:30 – 8:00
13:30 – 14:30
nebo po předchozí domluvě
d) Telefonické spojení
- ředitelna: +420 257 210 778
- hospodářka: +420 257 217 828 (spojovatelka)
- sborovna:
Nepomucká 1: +420 257 213 053
Nepomucká 3: +420 257 216 230, +420 257 213 228
Beníškové 1: +420 266 610 721 - školní jídelna: +420 266 314 121
- školní družina: +420 605 807 410, +420 704 298 692
e) Internetové stránky
f) Adresa e-podatelny (e-mail školy)
g) Další elektronické adresy
- identifikátor datové schránky: timjtzc
- hospodářka školy: hospodarka@nepomucka.cz
5. Bankovní spojení
případné platby škole lze poukázat na účet vedený u České spořitelny a.s.
- hlavní účet: 130886399/0800
- účet pro platby rodičů: 5492972369/0800
- školní jídelna: 19-130886399/0800
6. IČO organizace
- 69781761
7. DIČ
škola není plátcem DPH
8. Dokumenty
- školní vzdělávací program
- školní řád
- výroční zpráva o činnosti školy
9. Žádosti o informace
Informace se poskytují zveřejněním nebo na základě podání žádosti. Zveřejněnou informací se rozumí taková informace, která může být vždy znovu vyhledána a získána, zejména vydaná tiskem nebo na jiném nosiči dat umožňujícím zápis a uchování informace, nebo pomocí telekomunikačního zařízení. Pokud žádost o poskytnutí informace směřuje k poskytnutí zveřejněné informace, může pověřená osoba sdělit pouze údaje umožňující vyhledání a získání takové informace. V případě ústní žádosti tak učiní neprodleně, v případě písemné žádosti nejpozději do 7 dnů ode dne doručení žádosti. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí informace, musí mu být poskytnuta.
Žádost může být podána ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím telekomunikačního zařízení. V případě ústní nebo telefonické žádosti poskytne pověřený pracovník informaci žadateli neodkladně, pokud ji má k dispozici. Není‐li žadateli informace poskytnuta, nebo nepovažuje‐li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Písemná žádost musí obsahovat: označení adresáta, jméno a příjmení žadatele (příp. název a sídlo žadatele) a spojení na něho. Žádost musí být srozumitelná a musí z ní být zřejmé, jaká informace je požadována. Neobsahuje‐li písemná žádost tyto údaje, není podáním ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb. a ředitel ji bez dalšího odloží.
Pokud je žádost nesrozumitelná nebo příliš obecná, pověřený pracovník vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne doručení žádosti, aby žádost upřesnil. Neupřesní‐li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne pověřený pracovník o odmítnutí žádosti.
Pokud je požadovaná informace mimo působnost ředitele školy, pověřený pracovník žádost odloží a odložení žádosti a jeho důvod sdělí do 3 dnů žadateli.
Pověřený pracovník poskytne žadateli informaci nejpozději do 15 dnů ode dne doručení žádosti. V odůvodněných případech lze tuto lhůtu prodloužit maximálně o 10 dnů.
Informace poskytuje ředitel školy a zástupkyně ředitele školy, lze je poskytnout osobně, telefonicky, písemně i elektronickou formou.
10. Příjem žádostí a dalších podání
Stížnosti, oznámení a podněty přijímá a eviduje ředitel školy nebo jeho statutární zástupce v obvyklé pracovní době. Mohou být podány písemně, ústně, nebo v elektronické podobě. Stížnosti podávané telefonicky se nepřijímají.
O tom, zda budou vyřizovány nepodepsané stížnosti či stížnosti, z nichž není zcela zřejmé, kdo je stěžovatelem (anonymy), rozhodne příjemce stížnosti. Ústní stížnosti, pokud nebudou vyřízeny ihned na místě, budou zapsány a dále chápány jako písemné.
Příjemce stížnosti je povinen zajistit prošetření stížnosti a do 30 dnů podat stěžovateli písemnou zprávu o vyřízení stížnosti. Ve složitých případech lze lhůtu pro vyřízení stížnosti prodloužit o dalších 30 dnů. V odůvodněných případech lze lhůtu pro vyřízení stížnosti přerušit a určit jiný termín pro její vyřízení. O přerušení lhůty k vyřízení musí být stěžovatel vyrozuměn.
11. Opravné prostředky
Pokud bude rozhodnuto o neposkytnutí informace, lze podat odvolání k odboru školství, mládeže a sportu Magistrátu hlavního města Prahy prostřednictvím ředitele školy ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí.
12. Formuláře
- žádost o přijetí žáka
- zápisní list
13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
14. Předpisy
a) nejdůležitější používané
- Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
- Vyhláška o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných
- Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Předpisy k fyzickému nahlédnutí jsou přístupné po domluvě v ředitelně školy.
b) vydané předpisy
- Školní řád ZŠ Praha 5 – Košíře, Nepomucká 1/139
- Pravidla hodnocení žáků ZŠ Praha 5 – Košíře, Nepomucká 1/139
15. Úhrady za poskytování informací
Škola je v souvislosti s poskytováním informací oprávněna na žadatelích požadovat úhradu nákladů spojených s poskytnutím informace. Žadateli musí být na jeho žádost potvrzena předpokládaná výše úhrady nebo zálohy.
Sazebník úhrad
- vyhotovení opisu vysvědčení 100,- Kč
- výpis z třídního výkazu, katalogového listu 50,- Kč
- kopie dokumentu (1 strana) 5,- Kč
16. Licenční smlouvy
- vzory licenčních smluv - ne
- výhradní licence - ne
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
Originál zprávy je k dispozici v ředitelně školy, v elektronické podobě zde
Výroční zpráva je zpracována v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a obsahuje zákonem předepsané údaje.
Poskytnuté informace:
- Počet podaných písemných žádostí o informace
-0- - Počet podaných odvolání proti rozhodnutí
-0- - Opis podstatných částí každého rozsudku soudu, kterým došlo k přezkoumání rozhodnutí o odmítnutí poskytnutí informace (bez uvádění osobních údajů)
-0- - Případné další informace vztahující se k uplatňování zákona č. 106/1999 Sb.
-0- - Bylo zaznamenáno množství ústních dotazů, se kterými se žadatelé obraceli na zaměstnance školy, avšak tyto informace škola v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb. neevidovala.